Πολιτική ακύρωσης

Πώς θα ξέρω αν έχει καταχωρηθεί η παραγγελία μου;

Σε περίπτωση που δεν λάβεις το επιβεβαιωτικό email, πιθανότατα:

  1. να μην έχεις ολοκληρώσει την παραγγελία σου
  2. να έχεις καταχωρήσει λανθασμένο το email
  3. να έχει μεταφερθεί στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία

Μπορώ να αλλάξω/τροποποιήσω/ακυρώσω την παραγγελία μου;

Ναι, επικοινωνώντας μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους

  1. Τηλεφωνικά στο eshop::company.phone (Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 15:00 και Σάββατο από τις 09:00 έως τις 12:00 (αστική χρέωση))
  2. Μέσω email

Δεν έχω παραλάβει την παραγγελία μου, που περιέχει προϊόντα από το ενώ έχει περάσει ο εκτιμώμενος χρόνος από την ημέρα που με ενημερώσατε ότι έχει αποσταλεί. Τι να κάνω;

Μην ανησυχείς! Επιλέγοντας τον αριθμό αποστολής που βρίσκεται στην παραγγελία σου, στο ιστορικό παραγγελιών, μπορείς να την εντοπίσεις ανά πάσα στιγμή.

Πώς επιστρέφω προϊόντα;

Σε περίπτωση που επιθυμείς να επιστρέψεις το προϊόν που έχεις αγοράσει, έχεις τη δυνατότητα να το κάνεις με 2 τρόπους εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που το παρέλαβες! (Απαραίτητη προϋπόθεση το προϊόν να βρίσκεται στην κλειστή εμπορική του συσκευασία και να συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς)

  1. Παραδίδοντας το/τα στην αρχική κατάσταση και συσκευασία στο κατάστημα μας που βρίσκετε στη διεύθυνση eshop::company.address προσκομίζοντας το μαζί με την απόδειξη αγοράς!
  2. Αποστέλλοντας το/τα με δικά σου έξοδα, στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία, στο κατάστημα μας που βρίσκετε στη διεύθυνση eshop::company.address εσωκλείοντας την απόδειξη αγοράς.

Παρέλαβα προϊόντα από το αλλά ένα προϊόν είναι ελαττωματικό, έχει ελλιπή συσκευασία, ή είναι λάθος προϊόν. Τι να κάνω;

Εάν κάποιο προϊόν δεν είναι σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας για να μας ενημερώσεις για την επίλυση του προβλήματος.